poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Trzecie miesiąc - KWIECIEŃ

  Trzeci miesiąc życia R to już spacery na całego nie jakieś 5,10, 15 min. - to już całkiem poważna przynajmniej godzina. Codziennie coś nowego zwracało jej uwagę. Drzewa, widok zwierząt i ich odgłosy oraz... helikoptery (nagminnie przelatujące nad naszą miejscowością, które czasami przerywały błogi sen R) to tylko niektóre z Naszych atrakcji.
Pączki jabłoni
Jeden z Naszych sąsiadów
Hałasujące pierdoloty
   USG bioderek było zaplanowane na 6 tygodnie po narodzinach R, ale nie zapisaliśmy się wcześniej na NFZ i musieliśmy iść prywatnie. Z lekkim poślizgiem czasowym bo chyba R miała już 8 tygodni, ale z bioderkami wszystko dobrze i nawet kolejna kontrola nie była potrzebna :)
   
   Z przepukliną już nie było tak kolorowo, ale o tym napisałam już w osobnym poście klik!

   W kwietniu pierwszy raz R obchodziła z całą rodziną Święta Wielkanocne. Kwiecista suknia miała swoją kolejną premierę.
Znudzona R z mamą
  Nowa umiejętność przyszła wraz z nowym prezentem od babci. Pierwszy raz złapała coś sama w rączkę :) Grzechotka w kształcie kostki to był strzał w dziesiątkę.
   Łóżkowo-piżamowe selfie i smarowanie mms-ka do taty to Nasz codzienny rytuał z R.
Selfie
   Haha jak ja się cieszyłam jak założyłam R tę sztruksówę! A jaki mnie śmiech ogarnął jak zostałam uświadomiona, że jestem 'miszczem' zakładania ubranek tył na przód hahah
Kto by pomyślał, że to tył??!!
Przecież nie dla każdego jest logiczne, że guziki są na tyle hello :P Nie ważne jak i w co bobaska jest ubrana, ważne aby było wygodnie robić aAa, a do tego każda pozycja jest dobra :P
Na leniwca
   Kwiecień to także pierwsza wizyta w krajowym dyskoncie. Przynajmniej nosidełka nie musiałam dźwigać hehe. Połowę zakupów przespała, resztę rozglądała się z zainteresowaniem :)
Bierdoneczka w Bierdonce
   I w taki sposób dobiegł koniec trzeciego miesiąca życia Naszej córeczki - podobno pierwsze 3 miesiące niemowlęcia dają najbardziej w kość świeżym rodzicom.. :)
Roksanka 3 miesiące

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz